Jakie cechy powinien mieć film promocyjny?

Ulotki, newslettery czy telemarketing to z pewnością skuteczne sposoby na promocję, jednak nie można ich porównać z filmem promocyjnym. Film promocyjny dotrze do swoich odbiorów z podwójną mocą ponieważ dociera do odbiorcy za pośrednictwem dwóch kanałów: dźwiękowego oraz wizualnego. To powoduje, że potencjalny klient dobrze przyswoi sobie informacje docierające do niego z materiału filmowego. Dobry film może spowodować również to, że będzie się o nim dyskutowało, klienci mogą sobie przekazywać linki do filmu, co jest idealnym rozwiązaniem dla każdej marki. W obrębie jedne firmy dobrze jest stworzyć kilka filmów promocyjnych: film promujący markę, film promujący produkt, film promujący usługę, film promujący styl życia. Nie ważne jaki film tworzymy, żeby spełnią swój cel, musimy przestrzegać kilku ważnych zasad.

Dobry film promocyjny to znaczy jaki?

Po pierwsze: czas. Przewaga materiałów video nad newsletterami jest taka, że użytkownicy wolą oglądać film niż czytać. To jednak nie wszystko. Film musi mieć określoną długość i trwać nie dłużej niż 3 minuty, ale przynajmniej 15 sekund. Niezwykle istotny jest także podkład muzyczny jaki wykorzystamy do filmu promującego- klienci będą identyfikować markę po muzyce, którą usłyszą w filmie czy unikalnym ujęciu. Jeśli dobrze stworzymy film promocyjny to będzie on promował markę nieustannie.

Dlaczego warto?

Film promocyjny będzie z pewnością najlepszą inwestycją dla naszej firmy. Możemy go wykorzystać w każdym kanale dystrybucji treści. Jeśli zdecydujemy się na umieszczenie filmu na kanale Facebook możemy doprowadzić do tego, że szybko rozprzestrzeni się on po sieci Internetowej docierając do potencjalnych klientów. Ważne jest też to by znaleźć odpowiednią agencję filmową, która przygotuje dla nas takie materiały: http://pink-media.pl/.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *