materiały video i animacje

Materiały promocyjne dla wydarzeń

Każdy organizator wydarzeń pragnie, by to właśnie jego event odniósł sukces. Nie ma, co się oszukiwać – nie jest to łatwe, szczególnie przy dużej konkurencji tematycznej. Oczywiście, dzięki odpowiedniemu rozplanowaniu kampanii promocyjnej można łatwo osiągnąć zamierzone efekty. Jak promować wydarzenie?
Nowoczesne reklamy
W obecnych czasach, gdy zewsząd otaczają nas reklamy, a większość czasu spędzamy w wirtualnym świecie wydaje się oczywiste, że należy sięgać po alternatywne metody promocji i nowoczesne źródła przekazu. Takie firmy, jak https://szok.biz doskonale zdają sobie z tego sprawę, gdyż specjalizują się w reklamach nowego typu.
Po pierwsze, reklama w sieci na portalach społecznościowych. W końcu każdy z nas spędza na takich portalach dużo czasu i chcąc czy nie chcąc zobaczy takie reklamy, a nawet się nimi zainteresuje. Obecne społeczeństwo raczej skupia się na obrazie, więc korzystanie z banerów i zdjęć w reklamach, także tych w wersji elektronicznej przyciągnie większą ilość respondentów.
Po drugie, filmy to teraz must have promocji. Nie chodzi tylko o spoty reklamowe i filmiki promocyjne, ale także o materiały wideo. Popularne są filmy z powietrza z użyciem dronów, relacje i transmisje online z wydarzeń, filmy 360 stopni – to przyciąga uwagę i zainteresowanie odbiorców.
Kolejny krok to bandy LED. Takie tablice multimedialne z reklamami firm są bardzo popularne na imprezach sportowych czy koncertach. Wtedy wyświetlają się informacja o sponsorach.
Tradycja, rzecz święta
Nie można zaprzeczyć, że nowoczesne reklamy są obecnie bardziej skuteczne. Jednak tradycyjne metody promocji wciąż dobrze sobie radzą.
Plakaty, ulotki i banery. Widzimy je wszędzie – na słupach ogłoszeniowych, na przystankach, na budynkach i tablicach w miejscach publicznych. Przez centrum miasta nie da się przejść bez jakieś ulotki i jest to całkowicie normalne na chwilę obecną. Promocyjne kampanie i reklamy uderzają w nas z każdej strony w przestrzeni publicznej.
Reklamy w gazetach i czasopismach. Podobno prasa drukowana powoli umiera, a jednak wciąż reklamy w czasopismach zajmują większość stron. W dodatku są nawet skuteczne, gdyż nasz wzrok zainteresuje się od czasu do czasu jakimś obrazem w magazynie na dłużej.
Promocja wydarzenia to ważna sprawa i niezaprzeczalnie należy w nią zainwestować, jeżeli zależy nam na sukcesie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *